Sentimente .. ?! Minti.

23.00. oh. spune multe.. sau poate nu. e doar o ora.. o ora goala.. nimic.. doar prostii.. iluzii si poate sperante desarte..

intotdeauna cand actionez fara sa ma gandesc.. actionez cu inima.. ajung sa sper si sa imi fac aluzii.. degeaba. ajung sa regret la sfarsit, sa imi dau cu pumnii in cap.. sa imi sfasii singur sperantele si gandurile de viitor si sa ajung in starea aia de cacat, de nepasare si de singuratate.. poate asa imi e sortit sa fiu.. o sa ma obisnuiesc cu ideea,ca si pana acum.

am parte numai de esecuri.. incercand sa trec peste unul, aduc altul.. si tot asa.. e un joc. o repetitie. o rutina,chiar.

si principala problema e ca ma atasez repede.. am tendinta sa o fac pe „ea” perfecta ,chiar daca de multe ori nu e,si e doar un joc..

mi.am abandonat prietenii.. pentru unele lucruri care se pare ca nu au meritat.. aparent. am fost egoist.. si trebuie sa platesc acum.

incep sa apara motivele pentru care ma simteam inutil.. incep sa dispara cele care ma faceau sa nu ma simt asa. dar nu.i panica.. o sa ma schimb.. nu o sa ma mai atasez,nu o sa mai am genul ala de tendinte.. nu o sa mai imi pese. am sa fiu un alt om. si nu va faceti griji pentru mine,[chiar daca stiu ca nu va faceti], o sa fiu bine.

7 răspunsuri to “Sentimente .. ?! Minti.”

  1. „o sa ma schimb.. nu o sa ma mai atasez,nu o sa mai am genul ala de tendinte.. nu o sa mai imi pese. am sa fiu un alt om. si nu va faceti griji pentru mine,[chiar daca stiu ca nu va faceti], o sa fiu bine.”

    in cele din urma, se pare ca toti ajungem sa fim asa.nici n-o sa ne mai deosebim intre noi.

  2. tot despre fraza pe care o comenteaza simona vreau sa comentez si eu:
    dc sa te schimbi? sa nu te atasezi? sa fi alt om? daca faci asta nu inseamna ca vei fi bine, doar ca nu vei fi tu. fi la fel si vei gasi pana la urma cineva care sa te aprecieze exact pentru ceea ce esti. trebuie sa ne deosebim intre noi cu ceva la urma urmei. btw imi place cum scrii nu stiu daca pt ca ma regaesc fbn in starile astea.

  3. ma bucur ca iti place.
    deja incepe sa devina un drog modul meu de a ma purta in momentele astea.. si ca orice drog, are efecte negative.. foarte negative.. m.am ars o data, m.am ars de 2 ori.. la fel. nu mai vreau si a 3.a oara.. nu mai am incredere in nimeni.

  4. Tot de faza aia ma leg si eu.

    N-ai sa te schimbi. Nu poti. Nimeni nu poate. Toti isi doresc, insa asta sunt ei. Si oricat ar incerca sa schimbe asta, nu pot.

  5. Ma tem ca asa e.

  6. Chiar daca nu am vb de o saptamana-cred.
    si chiar daca esti suparat pe mine.
    tii minte cand imi spuneai sa nu ma schimb?ca nu are rost?ca e bine asa cum sunt?
    tu dc sa faci asta?
    :*

  7. pentru ca la mine nu se mai poate.. in cazul tau era vorba de altceva. eu imi stric toate relatiile cu atitutinea asta. :]]

Lasă un răspuns

